Dostawa - czas i koszty
Darmowa dostawa mebli na terenie Polski
Dostawy!
Zakupione w sklepie internetowym meble dostarczamy firmą kurierską.
- Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze od poniedziałku do piątku zazwyczaj w godzinach od 8:00 do 16:00,
- Kurierzy dostarczają przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
Uwaga!
Kurierzy zazwyczaj dostarczają przesyłkę do lokalu odbiorcy, gdy waga nie przekracza 30kg.
W przypadku przekroczenia ww wagi, przesyłka może zostać dostarczona pod budynek znajdujący się w adresie dostawy.
- Większość wyrobów ma podane niższe ceny kosztów transportu lub dostawa jest w promocji.
- W przypadku odmowy odbioru nadanej przesyłki Klient ponosi rzeczywiste koszty nadania i zwrotu przesyłki.
Koszt
Jest uzależniony od wagi zamówienia.
Waga paczki |
Koszty wysyłki (netto) |
od 20 kg - 40 kg |
49,00 zł |
od 41 kg - 100 kg |
89,00 zł |
od 101 kg - 250 kg |
140,00 zł |
od 251 kg - 310 kg |
280,00 zł |
Czas dostawy
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-10 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie.
Staramy się, aby produkt wyjechał z magazynu w ciągu 72 godzin.
Klient minimum dzień wcześniej otrzymuję wiadomość mailową na podany w formularzy adres mailowy z informacją dot. terminu dostawy.
Meble dostarczane są w paczkach oryginalnie zapakowanych od producenta.
Firma kurierska dostarcza meble pod wskazany adres, natomiast nie ma obowiązku wniesienia zamówionych mebli do lokalu powyżej 30kg, ponadgabarytowej, spaletowanej.
W przypadku Państwa nieobecności w planowanym terminie do 10 dni roboczych - prosimy o zaznaczenie w formularzy zamówienia w Uwagach: wydłużenie czasu dostawy.
Odmowa przyjęcia przesyłki jest równoznaczna z obowiązkiem zapłaty za jej wysyłkę i zwrot.
Pamiętaj!
w przypadku stwierdzenia śladów użytkowania lub stwierdzenia braków lub śladów uszkodzenia prosimy o natychmiastowy kontakt na adres mailowy - sklep@brawomeble.pl .
Do wiadomości prosimy dołączyć protokół szkodowy spisany w obecności kuriera oraz zdjęcia.
Ważne:
protokół szkody musi być spisany bezwzględnie w trakcie dostawy (Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 24.02.2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłki oraz postępowania reklamacyjnego).
Uwaga!
Ewentualne reklamacje związane z otrzymaniem przesyłki rozpatrujemy wyłącznie na podstawie Protokołu spisanego przez kuriera.
Sprawdź stan opakowania oraz taśmy zabezpieczające.
Jeżeli nie ma żadnych widocznych uszkodzeń przyjmij przesyłkę.
brawoMeble.pl Kontakt: sklep@brawomeble.pl