Dostawa - czas i koszty

Dostawa - czas i koszty

Darmowa dostawa mebli na terenie Polski

  
Dostawy!
 
Zakupione w sklepie internetowym meble dostarczamy firmą kurierską.
  • Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze od poniedziałku do piątku zazwyczaj w godzinach od 8:00 do 16:00,
  • Kurierzy dostarczają przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

Uwaga!

Kurierzy zazwyczaj dostarczają przesyłkę do lokalu odbiorcy, gdy waga nie przekracza 30kg.

W przypadku przekroczenia ww wagi, przesyłka może zostać dostarczona pod budynek znajdujący się w adresie dostawy. 

  • Większość wyrobów ma podane niższe ceny kosztów transportu lub dostawa jest w promocji.
  • W przypadku odmowy odbioru nadanej przesyłki Klient ponosi rzeczywiste koszty nadania i zwrotu przesyłki.

Koszt

Jest uzależniony od wagi zamówienia. 

Waga paczki Koszty wysyłki (netto)
od 20 kg - 40 kg 49,00
od 41 kg - 100 kg 89,00
od 101 kg - 250 kg 140,00
od 251 kg - 310 kg 280,00 zł

 

Czas dostawy

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 2-10 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. 
 
Staramy się, aby produkt wyjechał z magazynu w ciągu 72 godzin.
 
Klient minimum dzień wcześniej otrzymuję wiadomość mailową na podany w formularzy adres mailowy z informacją dot. terminu dostawy. 
 
Meble dostarczane są w paczkach oryginalnie zapakowanych od producenta.
 
Firma kurierska dostarcza meble pod wskazany adres, natomiast nie ma obowiązku wniesienia zamówionych mebli do lokalu powyżej 30kg, ponadgabarytowej, spaletowanej.
 
W przypadku Państwa nieobecności w planowanym terminie do 10 dni roboczych - prosimy o zaznaczenie w formularzy zamówienia w Uwagach: wydłużenie czasu dostawy.
 
Odmowa przyjęcia przesyłki jest równoznaczna z obowiązkiem zapłaty za jej wysyłkę i zwrot.
 
Pamiętaj!
 
w przypadku stwierdzenia śladów użytkowania lub stwierdzenia braków lub śladów uszkodzenia prosimy  o natychmiastowy kontakt na adres mailowy - sklep@brawomeble.pl .
Do wiadomości prosimy dołączyć protokół szkodowy spisany w obecności kuriera oraz zdjęcia.
 
Ważne:
 
protokół szkody musi być spisany bezwzględnie w trakcie dostawy (Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 24.02.2006 r.  w sprawie ustalania stanu przesyłki oraz postępowania reklamacyjnego). 
 
Uwaga!
 
Ewentualne reklamacje związane z otrzymaniem przesyłki rozpatrujemy wyłącznie na podstawie Protokołu spisanego przez kuriera.
Sprawdź stan opakowania oraz taśmy zabezpieczające.
Jeżeli nie ma żadnych widocznych uszkodzeń przyjmij przesyłkę.

brawoMeble.pl                                            Kontakt: sklep@brawomeble.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl